Triomfa amb el teu Open House

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Un Open House, o portes obertes, és una tècnica de màrqueting immobiliària que consisteix a obrir al públic un habitatge per mostrar-lo i aconseguir interessats. No és el mateix que una visita, ja que l’Open House es fa en una data assenyalada on tots els interessats l’han d’anar a veure aquell dia. A més, no és només una visita guiada, sinó que l’esdeveniment s’ha d’adornar amb un aperitiu i s’ha de decorar per tal de fer l’ambient més familiar i especial.

 

Aquesta tècnica es va començar a utilitzar als Estats Units, però cada cop és més freqüent a Europa, tot i que amb la pandèmia actual, s’ha deixat de fer una mica. Encara així, moltes immobiliàries han transportat aquesta visita física a una visita virtual, on es publica un vídeo en directe en una plataforma i els usuaris que s’hi van connectant van fent preguntes i demanant al guia que expliqui o els porti a la part de la casa que desitgen.

 

Així doncs, presenta una multitud d’avantatges, tant pel propietari com pels possibles compradors, però també és veritat que hi ha alguns desavantatges. T’ho expliquem!

Pel propietari i la immobiliària:

+La gent s’interessa més per l’immoble: Al tractar-se d’un esdeveniment puntual, és més fàcil captar l’atenció de més gent.

+Dones a conèixer la competència: Al ser una visita conjunta, les persones poden veure que hi ha més gent interessada en l’immoble, pel que això fa augmentar la sensació d’urgència en els interessats.

+Estalvies temps: Al fer una visita conjunta de l’immoble, només t’has de desplaçar un cop allí i guardar-te les hores de l’esdeveniment.

+Coneixes clients potencials: Tothom qui vingui a la visita, és que està interessat en comprar/llogar una casa, pel que si no els hi agrada la de l’esdeveniment, pots trobar-ne una altra i convertir-los en clients.

-No és res simple: requereix d’una estratègia prèvia que ha d’estar molt ben preparada, ja que s’ha de donar a conèixer l’esdeveniment, s’ha de crear una basa de dades i s’ha de preparar l’habitatge i els detalls.

 

Pel possible comprador:

+Més llibertat per visitar la casa: A l’haver-hi moltes visites en una mateixa hora, el recorregut és més independent, pel que es pot revisar cada detall i no només es depèn de la visita del guia.

+Pots conèixer altres opinions de primera mà: El fet de reunir diverses persones en una mateixa casa, permet que intercanvieu opinions i veure coses amb les quals no us havíeu fixat.

+T’hi trobes d’una forma més natural, pel que et pots imaginar com seria viure allí.

-La visita no és tan personalitzada.

-Menos visió: Al haver-hi més gent, et poden tapar alguns detalls.

 

I fins aquí la nostra llista de pros i contres de fer un Open House, encara que tingui algunes desavantatges, els avantatges en són més. Nosaltres recomanem fer-ho en una casa gran i amb molt personal disponible per atendre qualsevol dubte, per tal que els desavantatges perdin força. Així doncs, encara que ara només es pugui fer virtual, aprofiteu-ho i comenceu a preparar un gran Open House per quan les coses millorin!